Sustainable incentives in marketing and strategic greening: The cases of Lithuania and Romania
Abstract
This paper focuses on a growing interest in green marketing and its sustainable incentives via greening strategy and ecological labelling practices, especially in Europe and with a separate case in Lithuania. The article deals with the issues of environmental (eco‐) marketing and ecological labelling to ensure that consumers have access to ecological products and services and they might adjust their preferences towards environmentally‐friendly business practices. For business worldwide, ecological marketing and its applications in practice have become a competitive prerogative for modern business performance.
Marketingo ir žaliosios strategijos darnumo paskatos: Lietuvos ir Rumunijos atvejai
Santrauka. Šiame straipsnyje darnumo iniciatyvos nagrinėjamos per rinkodaros prizmę, pasitelkiant teorinius žaliosios strategijos ir ekologinio žymėjimo konceptus. Žalioji (ekologinė) rinkodara tampa vienu iš verslo konkurencinio pranašumo variklių, todėl jos teorinis ir praktinis nagrinėjimas tampa aktualia ir dėmesio verta tematika Europos Sąjungos (ES) vykdomos ekologinio ir darnaus vystymosi politikos kontekste. Straipsnyje pažymima, kad naujos ES narės, pvz., Rumunija, taip pat siekia įgyvendinti privalomus arba savanoriškus ekologinio žymėjimo standartus, juos kurdama ES fondų ir programų finansuojamomis lėšomis. Lietuva, priėmusi ekologinio žymėjimo standartų įsipareigojimus dar 1995 metais, šiuo klausimu yra pažengusi gerokai toliau.
Reikšminiai žodžiai: darnumas, ekologinė rinkodara, ekologinis žymėjimas, žalioji strategija, Europa, Lietuva, Rumunija.
First published online: 21 oct 2010
Keyword : sustainability, green marketing, ecological labelling, strategic greening, Europe, Lithuania, Romania
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.